Handelsbetingelser for www.Is-kagen.dk
- Vores varianter og sortiment
Da vi producerer al vores is frisk i butikkerne, og laver mindre portioner i løbet af dagen, kan det forekomme, at en specifik variant er udsolgt i en butik, eller en variant som er bestilt ikke længere kan fås. Derfor tager vi forbehold for udsolgte varianter i alle vores bestillinger og bookinger. Is-Kagens sortiment varierer med sæsonen og kan derfor ændres dagligt. Du kan læse mere om bestilling her.
Du er altid velkommen til at bestille is ved at henvende dig i cafen Graven 3, 8700 Horsens, hvor udvalget kan være lidt større, end det der fremgår her på hjemmesiden.
2. Rabatter og priser
Priser opgivet på Is-kagen.dk er inklusiv omkostninger, moms, gebyrer, og alle andre afgifter. Priserne er angivet i danske kroner og er dagspriser. Vi tager forbehold fejl og for at ændre priserne uden yderligere varsel.
Rabat: Ved forudbestilling og betaling på Is-kagen.dk kan der give rabat, efter skriftlig aftale med Mark Andreæ. Der gives ikke rabat på alle øvrige produkter eller services.
3. Afhentning og bestilling
- 1 – vælg produktet på is-kagen.dk
- 2 – oplys tid og dato for afhentning
- 3- oplys hvormange og hvilke vare du ønsker at købe
- 4 – oplys navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse
- 5 – før betaling skal du acceptere vores Handelsvilkår og betingelser, og når du bestiller accepterer du ligeledes vores betingelser for behandling af personfølsomme oplysninger – Dem kan du læse mere om her
- 6 – i kurven betales varene
- 7 – Detaling er muligt med betalingskortet mm. ved bestilling
- 8 – Bestillingen er bindende når betaling er gennemført ( ingen returnering eller afmelding tilladt )
- 9 – ordrebekræftelse afsendes til den angivne e-mail på din bestilling
- 10 – ordrenummer står på orderbekræftelsen
- 11 – varer der er bestilt på is-Kagen.dk skal afhentes på den angivne tidsrum samt dato i cafen åbningstid
- 12 – er varerne ikke afhentet som aftalt, har Is-Kagen ApS tilladelse til at kasseres varerne eller sælge den til anden part
Det er ikke muligt at få varerne leveret. Mark kan straffes på mail mark@is-kagen.dk
4. Betaling og gebyr
På is-kagen.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard, American Express og Dankort. Der tages et gebyr på minimum 1,75% ved betaling med Mastercard på www.is-kagen.dk
Betaling debiteres betalingskortet på selve bestillingsdagen.
5. Fortrydelse
Fortrydelsesretten gælder ikke ved køb af fødevarer som mad, is og desserter mm., og is-kagen.dk yder derfor ingen fortrydelsesret. (Forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 4.)
6. Vejledning om produkterne
En stor iskage udleveres i en termokasse med følgende mål: 39,5 cm lang, 29,8 cm bred og 9 cm høj. Iskager kan holde sig frossen i termokassen i max 1 time, og skal opbevares i dybfryser ved hjemkomst.
Islagkager skal tages ud af dybfryseren ca. 2 timer før servering og holdes i den uåbnede termokasse indtil servering. Så opnås det bedste resultat.
Vi anbefaler, at isen nydes senest 3 måneder efter afhentning.
7. Reklamationer og fejl
Vær opmærksom på, at der ikke er de sædvanlige 24 måneders reklamationsret ved køb af is, da madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed ikke er omfattet af denne.(i henhold Købeloven §81 til §86)
Hvis du konstatere en fejl i din bestilling ved modtagelse af ordrebekræftelsen, kan fejlen rettes ved henvendelse på e-mail til info@is-kagen.dk.
Der kan ikke rettes i fejlagtige ordrer senere end 24 timer efter modtagelsen af ordrebekræftelsen.
Er det fejl ved afhentning eller udleveren skal der sendes en reklamation. Den kan du sende til Mark@is-kagen.dk. Henvendelse kan også ske i butikken eller på telefon 31702502.
Er reklamationen berettiget, tilbyder vi at finde en løsning.
Madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed er ikke omfattet af den to- årige reklamationsret.
Is-Kagen ApS
Graven 3, 8700 Horsens
Telefon: +4531702502
Email: info@is-kagen.dk
CVR nr. 40472932
Tak fordi du vælger is-kagen