Handelsbetingelser for www.Is-kagen.dk

  1. Vores varianter og sortiment

Da vi producerer al vores is frisk i butikkerne, og laver mindre portioner i løbet af dagen, kan det forekomme, at en specifik variant er udsolgt i en butik, eller en variant som er bestilt ikke længere kan fås. Derfor tager vi forbehold for udsolgte varianter i alle vores bestillinger og bookinger. Is-Kagens sortiment varierer med sæsonen og kan derfor ændres dagligt. Du kan læse mere om bestilling her.

Du er altid velkommen til at bestille is ved at henvende dig i cafen Graven 3, 8700 Horsens, hvor udvalget kan være lidt større, end det der fremgår her på hjemmesiden.

2. Rabatter og priser

Priser opgivet på Is-kagen.dk er inklusiv omkostninger, moms, gebyrer, og alle andre afgifter. Priserne er angivet i danske kroner og er dagspriser. Vi tager forbehold fejl og for at ændre priserne uden yderligere varsel.

Rabat: Ved forudbestilling og betaling på Is-kagen.dk kan der give rabat, efter skriftlig aftale med Mark Andreæ. Der gives ikke rabat på alle øvrige produkter eller services.

3. Afhentning og bestilling

Det er ikke muligt at få varerne leveret. Mark kan straffes på mail mark@is-kagen.dk

4. Betaling og gebyr
På is-kagen.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard, American Express og Dankort. Der tages et gebyr på minimum 1,75% ved betaling med Mastercard på www.is-kagen.dk
Betaling debiteres betalingskortet på selve bestillingsdagen.

5. Fortrydelse
Fortrydelsesretten gælder ikke ved køb af fødevarer som mad, is og desserter mm., og is-kagen.dk yder derfor ingen fortrydelsesret. (Forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 4.)

6. Vejledning om produkterne

En stor iskage udleveres i en termokasse med følgende mål: 39,5 cm lang, 29,8 cm bred og 9 cm høj. Iskager kan holde sig frossen i termokassen i max 1 time, og skal opbevares i dybfryser ved hjemkomst.

Islagkager skal tages ud af dybfryseren ca. 2 timer før servering og holdes i den uåbnede termokasse indtil servering. Så opnås det bedste resultat.

Vi anbefaler, at isen nydes senest 3 måneder efter afhentning.

7. Reklamationer og fejl

Vær opmærksom på, at der ikke er de sædvanlige 24 måneders reklamationsret ved køb af is, da madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed ikke er omfattet af denne.(i henhold Købeloven §81 til §86)

Hvis du konstatere en fejl i din bestilling ved modtagelse af ordrebekræftelsen, kan fejlen rettes ved henvendelse på e-mail til info@is-kagen.dk.

Der kan ikke rettes i fejlagtige ordrer senere end 24 timer efter modtagelsen af ordrebekræftelsen.

Er det fejl ved afhentning eller udleveren skal der sendes en reklamation. Den kan du sende til Mark@is-kagen.dk. Henvendelse kan også ske i butikken eller på telefon 31702502.

Er reklamationen berettiget, tilbyder vi at finde en løsning.

Madvarer og lignende varer med en begrænset holdbarhed er ikke omfattet af den to- årige reklamationsret.

Is-Kagen ApS
Graven 3, 8700 Horsens
Telefon: +4531702502
Email: info@is-kagen.dk
CVR nr. 40472932

Tak fordi du vælger is-kagen